AdvertServe Q1 / 2015 oppdatering

Posted by Thomas Hvitstein on 27 February 2015 | Comments

Tags: , ,

Vi er glade for å kunngjøre at AdvertServe Q1 / 2015 oppdatering har blitt implementert.

A / B-testing og optimalisering

Erfarne annonsører vet å formidle det rette budskapet til kundene er nøkkelen til suksess. Tidligere måtte du opprette flere versjoner av bannere med ulike budskap analysere resultater og justere manuelt flere ganger i forhold til hvilke budskap som fungerte best. Nå kan hele denne prosessen automatiseres med A / B-testing, slik at du bokstavlig talt bare kan sette opp de forskjellige annonsene og systemet ordner med optimaliseringen for deg.

Forbedret "Campaign Assignement"

En ting som alltid var frustrerende når du ser på kampanje tilknytning (campaign assignment) for en sone for å optimalisere deres kjede / prioritet er at det ville inkludere fremtidige kampanjer som ikke hadde startet ennå. For å løse det problemet, skiller vi nå disse kampanjene ut i en egen liste – "Upcoming Campaigns". Sammen med de eksisterende listene for aktive kampanjer og inaktive kampanjer gir dette bedre oversikt over prioriteten på de kampanjene som faktisk kjører.


 

Revisjon / History Tracking

Ingen liker å bli beskyldt for å gjøre en feil de ikke har gjort. Nå kan du bevise at det ikke var deg! Vi sporer nå endringer i brukerkontoer, kampanjer, media, grupper, soner og mer slik at du kan vise tidligere revisjoner av dem og se hvem som endret dem. For å se dette i aksjon, bare redigere et element, og klikk deretter på "View Change History" koblingen som vises i snarveiene øverst til høyre på siden.

Påminnelse om kampanjenfornyelse

Har du noen gang sendt påminnelser til annonsørene ber dem om å fornye sine kampanjer? Dette slipper du nå. Påminnelser kan nå sendes per e-post til annonsørerene direkte fra AdvertServe. Det kan settes opp en tidplan med opptil fem utsendelser for å oppmuntre dem til å fornye sine kampanjer. Påminnelser kan sendes opp til 14 dager før eller 90 dager etter at en kampanje utløper og kan deaktiveres når som helst på per kampanje basis. Du kan også legge ved en fil til påminnelse e-posten, slik at du kan sende med "Rate Card" eller visitkort.

Google Analytics Linking

Vi har implementert støtte for Google Analytics lenking. Dette gjør at du kan definere en tilpasset trafikk kilde og medium i annonsørene kontoinnstillinger. Som et resultat, vil annonsørene kunne lettere identifisere henvisningstrafikk fra sine bannere hvis de bruker Google Analytics som sitt primære middel for sporing.

Pass-Through variabler

Vi har lagt til støtte for pass-through variabler i "Code Wizard", som gjør det mulig å sende inn variabler fra nettsiden annonsen ligger på, omdirigeringer eller tredjepartskoder ved hjelp av egendefinerte makroer som deler samme navn.

Bedre E-poststøtte

Når du sender e-post, prøver AdvertServe nå å koble til POP3 og SMTP ved hjelp av standard porter 110 og 25, men hvis det mislykkes, vil den automatisk prøve å bruke portene 465, 587 eller 995 med SSL / TLS som er en komplisert måte å si at vi endelig støtter sikker e-post godkjenning.

Flere Konto Kontakt

Med alle våre fancy e-postfunksjoner tenkte vi det ville være positivt hvis vi ga deg muligheten til å legge opp til flere e-postkontakter til hver av dine annonsør og publisher-kontoer.

Moderne HTML Output

Noen folk har lurt på om vi noen gang vil oppdatere annonsetjeneren slik at den benytter mer moderne HTML eller om vi kommer til å benytte HTML4 i all evighet. Vel stopp å undre dere. Annonseserveren leverer nå moderne HTML og CSS. Gravlagt er de nedgraderte HTML4 attributter. Må de hvile i fred!

Spørsmål eller tilbakemeldinger?

Vi vil gjerne høre fra deg, så ikke nøl med å ta kontakt med oss her...